Marketing Automation
Het verhaal van...
Ontdek de werkervaring van één van onze medewerkers. Scania heeft naast het hoofdkantoor ook tientallen werkplaatsen, distributiecentra en fabrieken waar onze medewerkers zich iedere dag inspannen om leider in duurzaam transport te worden. Vandaag het verhaal van:
Marketing Automation
Joël
Wat is Marketing Automation & Lead Generation?
Als Marketing Automation & Lead Generation Specialist binnen Scania Benelux ligt de focus op het optimaliseren van digitale marketingprocessen. De dagelijkse taken omvatten het opzetten en beheren van geautomatiseerde marketingcampagnes, het analyseren van gegevens voor doelgerichte leadgeneratie en het implementeren van effectieve strategieën om potentiële klanten aan te trekken en te converteren.
Binnen de functie Marketing Automation & Lead Generation Specialist is een constante stroom van uitdagende taken waarbij je onderdeel bent van een tienkoppig Marketing & Communicatie team. De functie varieert van het opzetten van geautomatiseerde workflows voor leadnurturing tot het analyseren van gegevens om de effectiviteit van marketingcampagnes te verbeteren.
Deze rol biedt volop ruimte om nieuwe vaardigheden te verwerven en toe te passen in de praktijk, waarbij je direct bijdraagt aan het succes en de groei Scania Benelux.
Als Marketing Automation & Lead Generation Specialist kun je rekenen op een stimulerende omgeving waarin je voortdurend nieuwe vaardigheden ontwikkelt en bijdraagt aan cruciale projecten die de groei en het succes van Scania bevorderen.
Een gevarieerd Marketing & Communicatie team binnen een diverse Scania organisatie is – onder andere – hetgeen wat mij erg aanspreekt. Hierdoor kun je niet alleen maar leren van anderen, maar kan jij ook anderen wat leren.
Interview met Joël
Lees het ervaringsverhaal
Deze Scania medewerkers gingen jou al voor
Werken op kantoor, in de werkplaats, productiefabriek of in de logistiek:
Vind werk in jouw vakgebied